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씸플 소식

아마존(AMZN), 인플레이션이 악화됨에 따라 프라임 가격인상

by 욱이. 2022. 7. 27.
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안녕하세요?

Stock Simple, 씸플입니다.

아마존(AMZN), 인플레이션이 악화됨에 따라 프라임 가격인상 , 씸플소식 입니다.


[아마존은 인플레이션이 악화됨에 따라 유럽에서 프라임 멤버십 가격을 최대 43% 인상한다.]


⭐핵심요약⭐

Amazon is hiking the price of Prime subscriptions for members across Europe.

아마존이 유럽 전역의 회원들을 위한 프라임 구독 가격을 인상하고 있다.

 


The company reportedly blamed the move on "increased inflation and operating costs."

보도에 따르면 그 회사는 그 움직임을 "인플레이션과 운영비 증가" 탓으로 돌렸다."

 


Amazon CEO Andy Jassy is grappling with high costs tied to inflation and supply chain constraints, along with slowing e-commerce growth.

앤디 재시 아마존 최고경영자(CEO)는 전자상거래 성장 둔화와 함께 인플레이션과 공급망 제약에 얽매인 높은 비용과 씨름하고 있다.


😎자료내용😎

Amazon is raising prices for its Prime subscription service in the U.K. and across Europe as the e-commerce giant grapples with the effects of rising inflation.
아마존이 인플레이션 상승 효과와 씨름하면서 영국과 유럽 전역에서 프라임 구독 서비스 가격을 올리고 있다.

 


In the U.K., Amazon is set to hike the annual price of a Prime membership to £95, up from £79, representing a 20% jump. The changes will take effect on Sept. 15.

영국에서 아마존은 프라임 멤버십의 연간 가격을 79파운드에서 95파운드로 인상할 예정인데, 이는 20% 급등한 것이다. 변경 사항은 9월 15일에 발효될 것이다.



The company is enforcing even steeper price increases in European markets.
그 회사는 유럽 시장에서 더욱 가파른 가격 인상을 시행하고 있다.

 


In France, the price of an annual Prime membership is going up to 69.90 euros from 49 euros, a 43% increase. German Prime members can expect a 30% hike in their annual Prime prices to 89.90 euros, up from 69 euros.
프랑스에서는 연간 프라임 회원권 가격이 49유로에서 69.90유로로 43% 상승하고 있다. 독일 프라임 회원들은 연간 프라임 가격이 69유로에서 89.90유로로 30% 인상될 것으로 예상할 수 있다.

 


The move follows similar price hikes Amazon announced in the U.S. In February, Amazon said it would raise the price of its annual Prime membership for Americans to $139 from $119, the first such increase to its discount loyalty program in the U.S. since 2018.
아마존이 지난 2월 미국에서 발표한 비슷한 가격 인상에 따른 조치다. 아마존은 지난 2월 미국인들을 위한 연간 프라임 멤버십 가격을 119달러에서 139달러로 올리겠다고 밝혔는데, 이는 2018년 이후 미국 내 할인 로열티 프로그램으로는 처음이다.

 


Amazon blamed the price hikes on “increased inflation and operating costs,” along with increased expenses tied to faster delivery and content production for its Prime Video streaming service, Reuters reported. The company is scheduled to report second-quarter earnings on Thursday.
아마존은 프라임 비디오 스트리밍 서비스를 위해 더 빠른 배송과 콘텐츠 제작에 얽힌 비용 증가와 함께 가격 인상을 "인플레와 운영 비용 증가" 탓으로 돌렸다고 로이터통신이 보도했다. 그 회사는 목요일에 2분기 실적을 보고할 예정이다.

 


Amazon has previously said it worked to avoid passing costs from inflation, the Covid-19 pandemic and other macroeconomic challenges onto consumers. Facing rising costs, the company in April added a 5% fuel and inflation surcharge to the fees it charges sellers who use its fulfillment services.
아마존은 이전에 인플레이션, 코로나19 범유행 및 기타 거시경제적 도전으로 인한 비용을 소비자에게 전가하는 것을 피하기 위해 노력했다고 말했다. 비용 상승에 직면한 이 회사는 지난 4월 풀필먼트 서비스를 이용하는 셀러들에게 부과하는 수수료에 5%의 연료와 인플레이션 추가요금을 추가했다.

 


Amazon isn’t the only company raising its prices. Disney earlier this month hiked the price of its sports streaming service ESPN+. And earlier this year, Netflix raised prices in several markets.

아마존이 가격을 인상하는 유일한 회사는 아니다. 디즈니는 이달 초 스포츠 스트리밍 서비스 ESPN+의 가격을 인상했다. 그리고 올해 초, 넷플릭스는 몇몇 시장에서 가격을 인상했다.


항상 글 읽어주셔서 감사합니다. (꾸벅)

 

 

 

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